SENIOR SALES MANAGER POZÍCIÓBA ÚJ KOLLÉGÁT KERES A DUBLINO!
Légy részese a vevőinkkel közösen
megálmodott belső terek, enteriőrök kialakításának a Furlab Kft Senior sales
managereként!
SENIOR SALES
MANAGER
Aktív
álláshirdetésünk az alábbi linken érhető el.
A cégcsoport
14. kerületben található európai központi bemutatótermében kiemelkedően szép és
vonzó munkakörnyezet vár. A cégben dolgozó csapattagok nagy hangsúlyt fektetnek
a kiszámíthatóságra és következetességre. Olyan új kollégát keresünk, aki képes
hosszútávon, folyamatosan jó teljesítmény nyújtani, melyet a fent leírtakon túl
kiegyensúlyozott, stabil és jókedvű légkör megteremtésével támogatunk.
FŐBB
FELADATOK, MUNKÁK:
A Furlab
csoport Közép-Európa egyik meghatározó vendéglátóipari és szálloda bútor kis-
és nagykereskedelemmel foglalkozó cégcsoportja. Dublino márkanév alatt öt
országban értékesíti, jelentős részben egyedi fejlesztésű, termékeit. Vevői
között a célpiac valamennyi meghatározó szereplője megtalálható: a gasztro
trend jelentős éttermeitől, a népszerű szórakozóhelyeken át, a magas presztízsű
hotelláncokig. Mind az öt európai képviseletünk saját bemutatóteremmel
rendelkezik.
Jelenleg
budapesti értékesítő és design tanácsadó csapatunkba keresünk Senior
sales manager pozícióba motivált kollégát.
– Kollégánk
feladata a kis-és nagykereskedelmi értékesítési osztályunk mindennapi
munkájának támogatása, a nemzetközi partnerek budapesti irodában történő teljes
körű kiszolgálása a Beszerzési Csoporttal szorosan együttműködve.
– Az
értékesítési folyamat teljes körű koordinációja, a Megrendelő partnerekkel
törté folyamatos kapcsolattartás.
– Személyes,
telefonos, elektronikus tanácsadás, árajánlatok készítése,
– Megrendelések
teljes körű kezelése, követése, feldolgozása,
– Szerződések
előkészítése és kezelése, továbbá a kapcsolódó vevőszámlák, szállítólevelek
készítése,
– Gyártói
megrendelések előkészítése a Beszerzési Csoporttal együttműködve.
– Gyártói
adatok pontos karbantartása, frissítése online felületeinken.
– Folyamatos
beszállító árlista frissítés.
– Gyártói
információk szakszerű kezelése, karbantartása
– Hétvégi
munkavégzés (rendezvények esetén, alkalmanként)
– Meglévő
ügyfélkörrel rendelkezünk, NINCSENEK "hideghívások"
AZ ÁLLÁSHOZ
TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:
– Középszintű
angol nyelvtudás, írásban és szóban.
– Microsoft
Office programok felhasználói szintű ismerete, az excel program magas szintű
ismerete,
– Ügyfélközpontú
gondolkodásmód,
– Pontos,
precíz, jól szervezett, önálló munkavégzés,
– Jó
kommunikációs és problémamegoldó képesség,
– Határozott,
magabiztos fellépés,
– Jó
stressztűrő képesség, terhelhetőség
AMIT KÍNÁLUNK:
– Versenyképes
jövedelem, alapbér + (próbaidő után) jutalék
– Stabil
megbízható 20 éves cégháttér
– Meglévő
nagykereskedelmi és lakossági ügyfélkörrel rendelkezünk, nem call center
munkatársat keresünk(!)
– Egyéni
fejlődési lehetőség,
– Fiatalos
motiváló csapat,
– Teljes
munkaidő,
– Budapest
XIV. kerületi munkavégzés
– Színvonalas
dekoratív munkakörnyezet
– Céges
telefon
– Díjmentes
Nespresso kávé pult
– Rendszeres
csapatépítő programok
– Cégen belüli
szakmai továbbképzés
– Céges laptop
Jelentkezésed
elküldheted az info@dublino.hu email címre is, fényképes önéletrajz csatolásával.